Saturday, May 28, 2011

Haaaaaaaaaaaaaaaaiiii!

Awak awak awak saya mulai rindu nak buat kepala gila+manja+sayang saya dekat kawan-2 saya. Rindu nak dengar dorg mengadu penat+rimas+suka lalu minta lagi. Ah damn! Weh jooooooom lah outing sama-2 cuti ni! Jom jom jom lah teman kitewww cemuaa. Lepastuuu ha rindu nak bertekak nak tanya "harini nak makan apa weh" alohaaaaaaaaiii. For surenya lah kan yang paling banyak dengar aku potpet Ween. Sebab dia duduk sebelah aku je dlm kelas, mcm-2 yang dok bualkan dalam pelajaran ke exam ke still soseh-soseh. Grrr, ahhh windunyaaa tangat-2 nak lepak ni hoiii. Kebosanan dah mula menghantui diriku ini. Umm :'( winduuu nak peluk Ween bila tengah sakit hati, rindu nak shaking-2 her tummy when im so happy, rindu nak cubit lemak dkt tangan dia bila bosan.
And hell yeah! We re so naughty meow-meow girl. We love to having fun and berpartaaayyyyy! We cool in this way, and this is we are! Yeah, we live in happy+sad life. THIS IS OUR WORLD!

-xoxo

No comments:

Post a Comment